FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 22 martie 2012

Inaugurare: jurnal de cutiuţă :)

Am demult in minte sa fac o noua categorie (sau e rubrica?) pe blog. O categorie dedicata pachetelului de scoala.

Pentru mine a fost o reala aventura asta cu pachetelul zilnic. Mi-am pus in cap sa mentin aceeasi conduita sanatoasa si pentru aceasta noua masa aparuta in peisajul culinar. Cum Vizigotul era deja gurmand de frunte cand a intrat la scoala, nu mi-a fost chiar atat de greu. Dar nici usor. Una e sa gatesti si alta e sa ai in vedere mobilitatea felurilor de mancare gatite. 

Am descoperit o noua lume, si anume lumea sandvisurilor. Ma gandesc tot timpul ce si cum sa mai inventez sa nu primeasca Vizigotimea sa de doua ori la rand acelasi lucru, sa nu se plictiseasca. Sa evit mezelurile dar sa aiba zilnic si ceva carnita prin sandvis, sa fie si ceva proaspat .... cum pui legume proaspete, cat mai multe, in sandvisul unui copil de clasa I, si sa mai fii si sigura ca nu-l imprastie, in special pe el, cand mananca? ... Complicat. Si complex, ce credeati?

Bine, ca de multe griji m-a scapat insusi copilul care papa tare frumusel, nu da pe el, aduce napoi acasa in cutiuta inclusiv servetelul in care fusese impachetat sandvisul, ca nu poluam curtea scolii sau clasa, si de multe ori imi sugereaza el ce-ar mai vrea. 

Ca regula generala, de fiecare data trebuie sa fie un sandvis (unul mare sau 2 mai mici) citez "de ne-dulce", un fruct si un dulce facut in casa. Ocazional, nu foarte des, in loc de dulce de casa accepta biscuiti cu cereale, ursulet Barni sau ceva similar. Nu va ingroziti, nu le manca pe toate intr-o singura pauza. Chestiunea e gandita sa aiba provizii si pentru dupa amiaza la after school sau la antrenamentul de tenis. 

Asa ca am sa incerc sa tin un .... jurnal de cutiuta :). Apropos, cutiuta e aia albastra de la Barni de fuse la oferta prin septembrie. Mai are una cu Spider Man dar, dintr-un motiv care-mi scapa, s-a dezis de numitu' pajanghin de cateva saptamani...toane de copil. 

Deci ziceam ca tin jurnalu'. Incerc sa ma laud in fiecare zi cu ce-am inventat pentru pachetul copilului, cu modesta speranta c-are sa fie de ajutor si altora. Si, la fel de modesta invitatie, ca orice Boier care are idei pe tema asta sa le impartaseasca aici. 

Nu sunt neaparat retete. Sunt mai curand idei si strategii. Adica asta nu e culinareala, Boieri Dumneavoastra , e consultanta cu acte in regula :D.

Asadar, incepem:

Pachetul de azi a fost:
- sandvis cu paine intermediara unsa cu crema de branza, felii de masline negre, ardei rosu felii subtiri (ca "e bun si dulce) si fire de patrunjel
- mere ionatane
- 1 pachetel de biscuiti BelVita Start (cereale cu fructe) 

S'aveti o zi frumoasa. Revin maine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...