FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 1 martie 2012

Mic dejun de-o Doamna :)

Fiind azi, cum stie toata lumea, 1 Martie, am intrat in jocul primaverii, am confectionat felicitari si martisoare, am pregatit punga de buburuze pentru fetele lu fi-miu si am mers la scoala sa ma asigur ca toate cele ajung in siguranta si nu pierde baiatul socoteala cadourilor. In clasa, ce iures, ce viermuiala, ce sarbatoare! Ce griji pe baieti sa intercepteze fetele la timp ca sa le dea martisoare, ce priviri nerabdatoare spre usa sa vina Doamna...ce sa mai, Primavara cu adevarat!

Asa se face ca m-am intors acasa, cu elan pentru a pleca la birou, numai ca soarele de afara (fac ABSTRACTIE de chestia aia alba de era peste tot, pe jos si pe copaci, habar nu am ce e cu ea) m-a resetat, relaxat si re-lansat. Asa ca m-a apucat cheful sa traiesc periculos: m-am decis sa nu mai merg la birou, sa lucrez de acasa si, mai mult decat atat, sa-mi pregatesc un mic dejun de rasfat!

Mi-e greu sa-mi aduc aminte (asta in cazul in care s-ar fi intamplat vreodata) cand a fost ultima oara cand am gatit ceva la micul dejun doar pentru mine. Astazi, insa, m-am rasfatat. Mi-am facut o omleta ametita. 
Am pus la calit, in ulei de masline, o bucata mica de ardei rosu taiat cuburi, un sfert de ceapa rosie, de asemenea cuburi si cateva feliute de babic, maruntite. Cat ele s-au calit un pic, am pregatit farfuria. Cum din frigider mi-a facut cu ochiul niste svaiter, am pus frumos si 3 feliute dintr-asta pudrate cu ceva piper proaspat macinat. Am prajit painea - paine integrala cu seminte, facuta de moi, va detaliez al'dat.

Legumele sfaraiau, asa ca am traznit in tigaie 2 oua. Ne-batute, asa, ca pentru ochiuri. Le-am lasat pana s-a albit putin albusul in contact cu tigaia, dupa care le-am luat la amestecat, pana s-au omogenizat cu legumele si babicul, si s-au intarit frumusel. In farfurie, cat au fost fierbinti, am adaugat cascaval ras deasupra.

Alaturi - ori e rasfat, ori nu e, am zis! - o ceasca de ness Amigo (amorul meu intr-ale cafelelor, imi plac multe sorturi si feluri de cafea, dar basic ramane Amigo, are un gust si un miros inconfundabil) cu ciocolata neagra rasa pe deasupra.


Mic dejun de-o Doamna!

Primavara frumoasa, Frumoaselor! Si sanatate, si liniste, si bucurie, si cald, si soare, si iarba verde, si ghiocei, si ciuperci si floricele si urzici si....si sa se topeasca zapada asta odata !!!!!!!!!

Sa fiti iubite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...